Minta Maaf Sama Allah



Muslimah Cantik Indonesia 



Ya Allah..
Maafkan aku,
Maafkan aku yang selalu lalai dalam perintah-MU
Maafkan aku yang selalu khilaf atas aturan-MU
Maafkan aku yang tak pernah mampu menguasai dan mengontrol nafsuku
Maafkan aku..
.
Aku tau diri ini teramat hina,
Aku tau diri sangatlah bersalah,
Aku tahu diri ini sungguh tidak pantas,
.
Namun apalah dayaku?
Aku tak pernah mampu tanpa-MU
Aku tak akan ada artinya tanpa rahmat-MU
Dan tanpa Hidayah-MU permohonan maaf takkan pernah ku utarakan😔
.
Ya Allah...
Maafkan aku,
Aku hanya ingin ridha-MU dalam membimbingku
Aku juga ingin merasakan Jannah-MU
Meski dalam hati kadang aku bertanya,
Pantaskah aku???
Pantaskah diri yang jauh dari kata suci berada di sana??
Astagfirullah...😭💔
.
Ya Allah...
Teguhkan imanku di atas agama-MU
Kuatkan hatiku agar tetap bertaqwa kepada-MU
Sungguh, kuakui tak ada dekapan dan pelukan yang indah selain dari Rahmat-MU
.
Ya Allah... Maafkan aku😔😔😔😭😭😭
.
.
.

Comments

Visitor

Online

Related Post